Vragen? Bel 085 - 7602290

Klachten en Geschillen

Wij van ToTheMaxx Music B.V. vinden service en een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Desondanks kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen onze uiterste best doen om voor u en/of gezamenlijk een passende oplossing te vinden.

Om het u eenvoudig te maken om een klacht of geschil kenbaar te maken, hierbij enkele manieren om uw klacht in te dienen:

Hoe wordt uw klacht en/of geschil afgehandeld?

De bij ons ingediende klacht en/of geschil, die middels bovengenoemde wijze bij ons binnenkomt wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht en/of geschil beantwoord. Indien er meer tijd benodigd mocht zijn voor de afhandeling van uw klacht en/of geschil, dan ontvangt u binnen deze termijn van 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer u een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

Oneens met onze beslissing?

Ook inzake de afhandeling van uw klacht en/of geschil vinden wij het zeer belangrijk dat hierover ook tevreden bent, mocht het onverwijld voorkomen dat u zich niet kunt vinden in onze beslissing, dan verzoeken wij u om hiertegen in beroep te gaan. U heeft hiervoor 6 weken de tijd na ontvangst van uw schrijven. Uw beroep dient u schriftelijk en aangetekend te versturen naar ons met het verzoek dat u oneens bent met de uitkomst en een andere oplossing wilt.

In uw aangetekend schrijven dienen de volgende gegevens te worden opgenomen:

Duidelijke omschrijving van uw klacht, en het verweer waarom u oneens bent met het eerder door ons ontvangen beslissing.

  • Uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
  • Uw klantnummer
  • Uw handtekening

U kunt uw aangetekend schrijven sturen naar:

ToTheMaxx Music B.V.
T.a.v. het Hoofd Customer Support
Marconistraat 9
7701 SJ  Dedemsvaart (OV)

Het hoofd van de customer service bevestigt de ontvangst van uw verweer en geeft aan wanneer u een antwoord kunt verwachten. Dit zal meestal binnen enkel weken, doch uiterlijk binnen 3 maanden zijn.

Kunt u zich ook ook niet vinden in deze uitkomst?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Indien u onze klachten procedure compleet heeft doorlopen en bent u het nog steeds niet eens met onze beslissing in uwer kwestie, dan kunt ook u contact opnemen met een geschillencommissie via het Europees ODR platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

 

Wij zijn vandaag geopend van 10.00-18.00 uur

Hulp nodig of heeft u vragen?

X