Door enorme drukte kan het zijn dat uw order iets langer onderweg is! We doen ons uiterste best uw order zo snel mogelijk te verzenden!
Showroom 5 dagen in de week geopend
Persoonlijke bezorging voor extra zekerheid en flexibiliteit!
Gratis Gitaar Inspectie gegarandeerd vanaf €450,-
GRATIS standaard verzending vanaf €75,-
Wij van ToTheMaxx Music B.V. vinden service en een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Desondanks kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen onze uiterste best doen om voor u en/of gezamenlijk een passende oplossing te vinden.
Om het u eenvoudig te maken om een klacht of geschil kenbaar te maken, hierbij enkele manieren om uw klacht in te dienen:
Hoe wordt uw klacht en/of geschil afgehandeld?
De bij ons ingediende klacht en/of geschil, die middels bovengenoemde wijze bij ons binnenkomt wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht en/of geschil beantwoord. Indien er meer tijd benodigd mocht zijn voor de afhandeling van uw klacht en/of geschil, dan ontvangt u binnen deze termijn van 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer u een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.
Oneens met onze beslissing?
Ook inzake de afhandeling van uw klacht en/of geschil vinden wij het zeer belangrijk dat hierover ook tevreden bent, mocht het onverwijld voorkomen dat u zich niet kunt vinden in onze beslissing, dan verzoeken wij u om hiertegen in beroep te gaan. U heeft hiervoor 6 weken de tijd na ontvangst van uw schrijven. Uw beroep dient u schriftelijk en aangetekend te versturen naar ons met het verzoek dat u oneens bent met de uitkomst en een andere oplossing wilt.
In uw aangetekend schrijven dienen de volgende gegevens te worden opgenomen:
Duidelijke omschrijving van uw klacht, en het verweer waarom u oneens bent met het eerder door ons ontvangen beslissing.
U kunt uw aangetekend schrijven sturen naar:
ToTheMaxx Music B.V.
T.a.v. het Hoofd Customer Support
Marconistraat 9
7701 SJ Dedemsvaart (OV)
Het hoofd van de customer service bevestigt de ontvangst van uw verweer en geeft aan wanneer u een antwoord kunt verwachten. Dit zal meestal binnen enkel weken, doch uiterlijk binnen 3 maanden zijn.
Neem contact op via 085 – 7602290